دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام فرار کردم + متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام فرار کردم + متن آهنگ

دانلود

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  دانلود آهنگ با کیفیت 320   

 

 __________________________ 

 

متن آهنگ

 

من با همه دلبستیگم قیده همه چیرو زدم حرفه دلم نیست اما تو باور کن

بعده تو خیلی با خودم بدکردمو بدترشدم کمک کن این دوری و راحت تر کن

~~~~ 

دیگه نیا تو زندگیم ما خیلی از هم دوریم فقط برو اینو بدون به دوری مجبوریم

رفتنتو یادم نیار یادم نیار اون روزارو باید پاک کنم از ذهنم یاد گذشته هارو

~~~~ 

هیشکی مثه تو نشد از همه یه جوری فرار کردم یه چیزایی ازت دیدم که دیگه بر نمیگردم

من اشتباه کردم انتخاب کردم تو رو هر کی انتخاب کرد تو رو انتخابش کن برو

~~~~

دیگه نیا تو زندگیم ما خیلی از هم دوریم فقط برو اینو بدون به دوری مجبوریم

رفتنتو یادم نیار یادم نیار اون روزارو باید پاک کنم از ذهنم یاد گذشته هارو , فرار کردم

 

 __________________________ 

 

 

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

termeh khanom
ساعت20:10---15 آبان 1395
http://www.zahra9898.loxblog.com/

dark
ساعت1:17---6 آبان 1395
سلام دوستان روم جدید زدیم خاستی بیا خوش میگذره ممنون میشم یه سری بزنی مدیر چت به فدایت درجه هم میدیم

termeh khanom
ساعت20:10---15 آبان 1395
http://www.zahra9898.loxblog.com/

dark
ساعت1:17---6 آبان 1395
سلام دوستان روم جدید زدیم خاستی بیا خوش میگذره ممنون میشم یه سری بزنی مدیر چت به فدایت درجه هم میدیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 6 آبان 1397برچسب:آهنگ,میلاد بابایی,فرار کردم , متن آهنگ ,دانلود,Download Milad Babaei , Farar Kardam,ساعت 1:1 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین